НБА признава фаул, който не беше извикан в края на играта на Pistons-Knicks
реферите пропуснаха Тим Хардауей-младши от Детройт, който се разпали от един миг от Ню Йорк, при последната игра на мача на плейофите на Pistons против Knicks в неделя, НБА призна малко след играта 4-та. 94-93. 3-точковата фотография на Хардауей публично пристигна с оставащи 0,3 секунди. Ако фаулът беше извикан, той щеше да отиде на фаула за три свободни хвърляния, които биха могли да дадат преднина на Детройт.
„ По време на игра онлайн, беше преценено, че Джош Харт е направил законна отбранителна игра “, сподели шефът на екипажа Дейвид Гутри пред кореспондент на басейна след мача. „ След обзор след играта, ние забелязахме, че Харт прави контакт на тялото, който е повече от граничен за Хардауей-младши и би трябвало да се извика фаул. “
успеха на Ню Йорк даде на Knicks преднина с 3: 1. „ Беше ли законно? Не знам. Ще оставим двуминутния отчет да каже това. “
НБА излага обзор на всички позвънявания в последните две минути на мачове, решени с три или по -малко точки, като тези доклади са пуснати в деня след мача. Но в този случай, при пожелан отчет на басейна, НБА накара Гутри да приказва с кореспондент и да изясни какво се е случило.
Детройт спори безуспешно след приключване на времето. Треньорът на Pistons Дж. Б. Бикерстаф явно беше сърдит и се приближи до формалния екипаж на пода, малко след последния изстрел, само че той нямаше механизъм, който да оспори позвъняването. Едното, буталата бяха употребявали предизвикването си по -рано в играта и две, даже в случай че Bickerstaff към момента имаше предизвикването, което нямаше да има значение - механически не беше направено позвъняване, тъй че той по този начин или другояче не можеше да провокира.
„ Има контакт при изстрела на скока на Тим Хардауей “, сподели Бикерстаф. " Не знам никакъв различен метод за това. Има контакт при изстрела му. Човекът оставя краката си, той е на милостта на Тими. Повтарям, има контакт при изстрела му. "
Буталата имаше топката с 11,1 секунди, останали надолу с един. Кейд Канингам пропусна изстрел с скок със 7,4 секунди и след сборичкване топката се озова в ръцете на Хардауей в левия ъгъл.
Хардауей, с цел да вкара Харт във въздуха, а Харт ясно реализира контакт с дясната страна на тялото на Хардауей, защото той беше в акта на стрелбата.
___
AP NBA: https://apnews.com/hub/nba